Zero Dark Thirty: ales cel mai bun film din 2012 de National Board of Review. Vezi clasamentul celor mai bune 10 filme ale anului

National Board of Review, a doua cea mai mare asociatie de critici americani a anuntat castigatorii din 2012, chiar daca gala de premiere va avea loc pe 10 ianuarie, anul viitor.

Sezonul premiilor in industria de film americana este in plina desfasurare. National Board of Review a numit Zero Dark Thirty al regizoarei Kathryn Bigelow cel mai bun film din 2012. Se pare ca povestea prinderii si uciderii lui Osama Bin Laden in viziunea lui Kathryn Bigelow  (Oscar pentru The Hurt Locker in 2009) este preferata majoritatii criticilor din Statele Unite in acest an. Acelasi film a mai primit onoruri pentru cea mai buna regie - Kathryn Bigelow si cea mai buna actrita in rol principal - Jessica Chastain.

Pe langa Zero Dark Thirty, National Board of Review a ales si un top cu cele mai bune 10 filme ale anului 2012 (in ordine alfabetica): ARGO in regia lui Ben Affleck, povestea eliberarii de catre CIA a unui grup de ostatici americani ajunsi prizonieri in timpul revolutiei din Iran in '70, BEASTS OF THE SOUTHERN WILD de Benh Zeitlin, povestea unei fetite care traieste alaturi de tatal ei pe o insula invadata de ape, DJANGO UNCHAINED de Quentin Tarantino, un western plasat in America sclavagista, LES MISÉRABLES de Tom Hooper, ecranizarea celebrei povesti scrise de Victor Hugo, LINCOLN de Steven Spielberg, povestea celui mai iubit si popular presedinte american, LOOPER de Rian Johnson, un science fiction despre calatoriile in timp, THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER de Stephen Chbosky, povestea maturizarii a 3 adolescenti, PROMISED LAND de Gus Van Sant, un film despre criza econominca si afacerile companiilor petroliere, SILVER LININGS PLAYBOOK de David O. Russell, o poveste de dragoste dintre un profesor cu probleme mintale si o fata misterioasa.

Castigatorii National Board Of Review Of Motion Pictures Awards 2012:

Cel mai bun film: ZERO DARK THIRTY

Cel mai bun regizor: Kathryn Bigelow, ZERO DARK THIRTY