Ads by IBU ProTV
marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

Genial! Filmul care a facut 45 de milioane de $ fara ca macar sa fie lansat!

Nu mai este o noutate ca marile corporatii influenteaza din ce in ce mai mult scenariile filmelor, in speciale ale celor "high profile"!

Genial! Filmul care a facut 45 de milioane de $ fara ca macar sa fie lansat!

CLICK AICI PENTRU A DEVENI FAN PROCINEMA PE FACEBOOK!


James Bond va dobora un nou record la capitolul bani stransi din plasamentul de produse.


Nu mai putin de 45 de milioane de dolari este ultima suma nebuna  pe care producatorii americani se asteapta sa o primeasca in schimbul reclamelor.


Aproape o treime din bugetul viitorului James Bond va fi "scoasa"  doar din brandurile care isi vor face aparitia in film.
 

Producatorul MGM si distrubuitorul Sony vor stabili un nou record la acest capitol: cel anterior ii apartinea filmului lui Steven Spielberg, Minority Report din 2002. Atunci Lexus, Bulgari si American Express au platit mai mult de 20 de milioane de dolari pentru a-si vedea produsele expuse in film.

James Bond 23 este programat sa apara nu mai devreme de noiembrie 2012 cand se vor sarbatori 50 de ani de la nasterea francizei. Pentru prima data in istoria seriei imaginea James Bond va fi asociata si cu branduri chinezesti, scriu cei de la The Huffington Post.

Influentele marilor branduri in aventurile celebrului agent 007 nu mai surprinde pe nimeni : dupa ani in care a gonit in Aston Martin,  marca a fost abandonata pentru BMW. Fanii se tem ca scenariile de la James Bond ajung sa fie distorsionate pentru a le servi intereselor marilor companii care se vor expuse in film.


Sam Mendes, regizorul celui de-al 23-lea film din seria care-l are ca erou pe cel mai celebru spion din lume, James Bond, a fost in India pentru a gasi locatii potrivite pentru filmare.
 

Ultima data cand franciza James Bond s-a filmat in India a fost in 1983. Pe atunci Roger Moore il intruchipa pe 007 in filmul  “Octopussy” iar filmarile au avut loc in Agra si Udaipur.