Ultima magie! Afla cum este Harry Potter si Talismanele Mortii: Partea 2

Timp de zece ani, aventurile lui Harry Potter au cucerit milioane de fani din intreaga lume. Cele sapte filme au creat cea mai de succes franciza din lume, care a ajuns la incasari de 6 miliarde de dolari.

De la niste simpli pusti, actorii eroilor au devenit cei mai bogati tineri actori din Marea Britanie. Acum, aventura a ajuns la final, o data cu lansarea ultimului film din serie, “Harry Potter si Talismanele Mortii: Partea 2”. Seria “Harry Potter” a fost una dintre putinele in care pe masura ce se lansau, filmel  deveneau din ce in ce mai bune, erau si mai bine realizate, iar scenariul devenea tot mai complex. Incepand de la al cincilea film, “Harry Potter si Ordinul Pheonix” actiunea a inceput sa fie mai sumbra, personajele mai complexe, adevarul fiind tot mai greu de aflat.

Words have an inexhaustible magic

Daca primul film “Harry Potter si Talismanele Mortii” a fost mai putin captivant ca celelalte, al doilea va va ului. Replica lui Dumbledore de la sfarsit “words have an inexhaustible magic”, se potriveste de minune cele opt filme adaptate dupa cartile scrise de J.K Rowling, ele reusind sa devina magice. Ultimul film reprezinta un final grandios pentru una dintre cele mai iubite francize din lume. Aceasta serie trebuie pusa in randul celor mai fascinante din istorie, creand un univers cu totul aparte, de care iti este greu sa te desparti.

Only I can live forever

Lupta dintre Bine si Rau este reprezentata prin batalia vrajitorilor de la Hogwarts, in frunte cu Harry Potter (Daniel Radcliffe), Hermione (Emma Watson),  Ron (Rupert Grint), impotrica armatei lui Cap-de-Mort (Ralph Fiennes). Partea a doua a celui de-al saptelea film aduna piesele din acest puzzle, punandu-le in locul lor, oferindu-ne deznodamantul si raspunuri la multe intrebari, dar in acelasi timp e un film cu o  incarcatura emotionala foarte mare. Atat fanii infocati, cat si cei mai putini atinsi de acest fenomen, vor trai intensitatea momentelor dramatice din acest film. Pana la final,o intrebare te va bantui: il va invinge Harry Potter pe Cap-de-Mort, altfel spus, va triumfa Binele in fata Raului?  Caci numai unul dintre cei doi poate supravietui…

Regizorul David Yates merita toata laudele pentru ca reusit sa duca la bun sfarsit aceasta calatorie, intr-un mod mai mult decat spectaculos, oferindu-le  fanilor tot ce isi puteau dori. Poate ca cei care nu au citit cartile, vor decide dupa acest film sa le ofere o sansa. Filmat in 3D, “Harry Potter si Talismanele Mortii: Partea 2” ofera scene de neuitat, iar din punct de vedere vizual, filmul este peste asteptari.

“Harry Potter si Talismanele Mortii: Partea 2”
incepe cu un scurt rezumat al primei parti, dar apoi trece direct in centrul actiunii, cand Hogwarts este atacat de catre armata lui Cap-de-Mort, care doreste sa puna mana pe Harry Potter. Tanaraul vrajitor va incerca alaturi de prietenii sai, Hermione si Ron, sa gaseasca si restul horcroxurilor pentru a-l invinge pe Cap-de-Mort.  Aceasta cautare va scoate la iveala lucruri nespuse pana acum  despre toate personajele,  inclusiv despre profesorul Pleasneala (in sfarsit, aflam povestea lui) si despre Dumbledore.

Personajele create de J.K Rowling nu sunt niciodata atat de simple si nici nu le poti cataloga drept bune sau rele, iar regizorii si scenaristii celor opt filme au inteles perfect cum sa redea acest lucru pe marile ecrane.

“Harry Potter si Talismanele Mortii: Partea 2” reprezinta finalul grandios pe care toti il asteptam de zece ani. Sigur, nu lipsesc si micile clisee, dar care, uneori, fac parte din farmecul filmului.  Actorii au incercat sa ofere cea mai buna interpretare, iar cel care iese in evidenta este Daniel Radcliffe, care suprinde foarte bine emotiile traite de personajul sau, si chiar ofera cea mai buna prestatie a sa din toata seria. el pare a se detasa complet de statutul de copil vrajitor, aratand ca un adult intre tineri, atat prin replicile sale , jocul actoricesc, cat si prin expresivitatea de care da dovada.

Aventura se incheie si se incheie frumos, asa cum ne doream cu totii. “Harry Potter si Talismanele Mortii: Partea 2” va  va convinge ca daca ati fost atatia ani alaturi de eroii preferati, nu ati facut-o degeaba, in final fiind rasplatiti cum se cuvine.  Partea a doua va ramane un film extraordinar din toate punctele de vedere, la care nu se mai poate adauga nimic pentru a-l face mai memorabil decat este deja.

Embed:

După ce aţi efectuat selectarea, copiaţi şi inseraţi codul de încorporat aflat mai sus. Codul se modifică în funcţie de selectarea dvs.